New Terra
Bushmen, Rod Manning dan Les Walsh, bersama rekrut baru Sam Mehan, gadaikan nyawa mereka di lombong paling berbahaya yang pernah mereka usahakan. Ketidakcekapan dengan jentolak baru buat Blacklighters hadapi masalah dengan isteri Mark.