School of Hard Rocks
Selepas menenggelamkan lubang baru untuk menyelamatkan diri, kru Bushmen dihalang oleh batu yang tidak dapat ditembusi. Kru Mooka Boys akhirnya bersedia untuk mula mengorek terowong ke arah opal hitam, sehinggalah jentera terakhir mereka rosak.