Ratter Brained
Misfits berjuang mencari batu opal raja untuk memenuhi pesanan pendan khusus untuk pembeli antara negeri. Mark Bressan dan Chris Cheal berjuang memperbaiki penggali mereka yang rosak ketika cuaca hujan menarik pencuri ke lombong mereka yang terdedah.