Diesel Doozies
Kru Blacklighters berbalah apabila kekurangan pengalaman Mark dengan jentolak tidak dapat diterima Paul. Kru Slim Pickings terpaksa memindahkan seluruh loji cuci mereka untuk penuhi pesanan besar untuk pembeli antarabangsa.