Second Chance Lottery
Selepas hampir kemalangan motosikal, pasangan New York memuji maraton My Lottery Dream Home sebagai motivasi mereka untuk melalui pemulihan. Kini, David gembira dapat bantu mereka cari rumah impian mereka di St. Augustine, Florida yang cerah.