Wonderland in Maine
Sepasang suami isteri Massachusetts mendapat harapan dengan warisan dan ingin berpindah. David bantu mereka memulakan lembaran baharu dengan mencari rumah di bandar Bath, Maine yang indah, termasuk rumah agam lapan bilik tidur yang luas!