Million Dollar Mom
Kemenangan sejuta dolar di Florida memberikan semua kekayaan yang boleh dibayangkan kepada penduduk asli California. Kini, David mencari rumah untuk keluarga anak perempuannya supaya mereka akhirnya boleh berpindah dan bersama sekali lagi.