Bangor Bucks
Seorang ibu menang besar, tetapi memandangkan dia dah ada rumah impiannya, dia bantu anak perempuannya mencari rumah. Mereka minta David keluarkan keluarganya yang semakin besar dari apartmen yang sempit dan ke rumah yang lebih luas di Bangor, Maine.