South Beach Birth Rite
Apabila seorang penduduk Miami, Florida, menerima warisan, dia mencari kondo percutian di South Beach! Di sinilah dia dan kawan baiknya membesar dan cipta kenangan indah, jadi kini dia perlu bantuan David untuk cari tempat berehat dan imbau kenangan.