Heartfelt Inspiration
Tiga tahun selepas menghadapi tragedi, sepasang suami isteri berpindah ke rumah impian di Burleson, Texas. David bantu mereka mencari tempat yang sesuai supaya pasangan ini boleh memulakan kilang bir yang dikendalikan oleh wanita pertama di kawasan itu.