A Fortnite Fortune
Seorang juara permainan video berusia 16 tahun memenangi lebih dari satu juta dolar setelah menduduki tempat kedua dalam Piala Dunia Fortnite yang pertama. Laurence Llewellyn-Bowen melawat beberapa hartanah mesra pemain di Havering, England.