Newly Minted in Newcastle, England
Laurence Llewelyn-Bowen membantu pasangan pemenang mencari rumah impian mereka di Newcastle, England. Mereka memerlukan peningkatan kepada rumah keluarga tunggal, tetapi mempunyai gaya yang berbeza. Sukar untuk mencarikan rumah yang mereka berdua suka.