A Dose of Luck
Penyakit memaksa seorang lelaki bersara awal dan menjadikan isterinya menjadi pencari nafkah tunggal, tetapi kemenangan loteri membolehkan mereka berpindah keluar dari apartmen kecil mereka. Mereka memerlukan bantuan Laurence mencari rumah yang sempurna.