Big Scottish Spenders
Pasangan Scotland memenangi wang dalam pertandingan radio, dan kini mahu beli rumah. Laurence membimbing mereka melalui permaidani tartan dan rumah yang dihiasi dengan baik ketika mereka mencari rumah dari Glasgow ke tanah tinggi.