Winning Character
Harta pusaka keluarga membolehkan pasangan muda ini akhirnya dapat memenuhi impian membeli rumah pertama mereka. Kini, cabaran terbesar Laurence ialah mencari rumah di Wiltshire yang pelik dengan ciri unik yang sesuai dengan pasangan itu.