The Jackpot King
Seorang lelaki mendapat kejutan besar apabila memenangi jutaan dolar dalam aplikasi cepu emas telefon bimbit. Laurence Llewelyn-Bowen membantu dia dan isterinya mencari rumah istimewa yang cukup besar untuk anak-anak dan cucu-cucu mereka.