Bubble, Bubble, Toil and Trouble
Seorang lelaki dengan tumor kecil pada seluruh jari kakinya, seorang pesakit yang kuku kakinya melubangkan kasutnya, dan seorang wanita dengan ibu jari kaki hampir terpulas sepenuhnya membuat hari yang menarik untuk Dr. Ebonie, Dr. Sarah dan Dr. Brad.