Alien Baby
Dr. Ebonie dan Dr. Brad sibuk apabila mereka dikunjungi oleh seorang wanita dengan kaki yang dia katakan disumpah, seorang lelaki dengan makhluk asing di jari kakinya, dan seorang wanita dengan kematu yang sangat teruk.