Hellish Horns
Seorang lelaki dengan tanduk di kakinya, seorang wanita yang kakinya menembusi cermin depan kereta, dan seorang lelaki yang mempunyai "kaki orang mati" membawa cabaran misteri untuk Dr. Brad dan Dr. Ebonie.