Frankenfoot
Apabila seorang lelaki yang kencing di kakinya, seorang pesakit dengan jari kaki yang bengkok, dan seorang wanita yang mengatakan dia berjalan kekok melawat doktor, mereka menghadapi kejutan dan stoking basah.