Summer Shock
Musim panas tiba, jadi datanglah hari-hari yang cerah, badan-badan pantai dan kaki tanpa kasut! Dr. Ebonie, Brad dan Sarah membantu pesakit bersiap sedia untuk musim panas dan berhadapan dengan kuku teruk, ketuat dahsyat dan kaki yang mengejutkan mereka.