Permanent Stilettos
Wanita dengan ketumbuhan seperti stiletto kekal, lelaki dengan jari kaki yang sangat bengkok, dan wanita dengan kaki yang kelihatan seperti batu semuanya terdesak untuk Dr. Brad, Dr. Ebonie dan Dr. Sarah menyelamatkan mereka daripada kesakitan!