Maria dapati Yukie hantar surat peras ugut itu dan dia ditikam. Kohei jumpa surat mendakwa Maria diculik dan wang itu hilang. Kogure terima mesej yang merisaukan. Cerita sebenar mengenai "N31" dan matlamat Maria didedahkan.