Kohei diserang Yokomichi semasa curi wang 200 juta Yen, menipu Maria. Dia mahu lari bersama Anna sebelum Maria tahu dia mencuri. Detektif Soma syak Anna. Yokomichi diugut tentang anaknya diculik, dan hubungi Kohei.