Ogata jatuh hingga maut. Kohei cuba lari, syak Maria mahu perangkap dia. Kohei minta bantuan Anna tapi harus elak Detektif Soma. Janji Maria timbulkan syak. Anna ditawarkan wang upah. Yokomichi temui resit utama. Kazuki ditemui di tempat kejadian.