Kohei rasa bersalah selepas bunuh Anna, ditenangkan oleh Maria. Mereka dapat surat peras ugut wang 200 juta Yen. Kazuki, si dalang cuba dedahkan perbuatan mereka. Kohei mengaku kepada Soma dan Maria berdepan Yukie.