Kazuki peras ugut Anna dan beri dia dadah. Kohei rasa dikhianati apabila lihat Anna bersama Kazuki. Maria setuju bercerai dan cari racun untuk bunuh Kohei. Yokomichi dan Kohei dapat tahu hubung kait Kogure dan Maria.