Anna diserang Yuki dan dihalang oleh Kazuki. Anna beritahu tentang Kazuki kepada Kohei, menyebabkan panik. Semasa makan malam, Anna bawa racun. Kohei turut meracuni hidangan. Maria menangis sambil tinggalkan Kohei dalam keadaan saspens.