Shadow of Death
Seorang wanita menelefon 911, mengatakan ada penceroboh masuk ke rumahnya, mengikat dia dan anaknya, dan menyerang suaminya. Polis tiba dan menemui si suami mati dan pembunuh tiada, penyiasat berusaha mendedahkan dalang di sebalik jenayah itu.