Under Siege
Seorang wanita menelefon 911 mengatakan suaminya berbalas tembakan dengan penceroboh, dan anaknya berada di luar. Polis menemui budak itu selamat, namun suaminya maut dan seorang peternak cedera. Pencarian suspek menemui plot pengkhianatan.