The Slender Man
Apabila seorang ibu muda ditembak mati di depan anaknya, saksi menghubungi 911 dan menggambarkan penembak itu sebagai seorang lelaki kurus. Walaupun petunjuk terhad, penyiasat akhirnya membongkar identiti mengejutkan pembunuh itu.