Torched Heart
Seorang wanita menghubungi 911. Apabila mangsa -- seorang ketua bomba tempatan -- maut akibat kecederaannya, komuniti responden pertama bekerja tanpa jemu memburu orang yang membunuh seorang daripada kalangan mereka..