No Good Deed Goes Unpunished
Seorang wanita menghubungi 911, mengatakanmenemui anaknya tidak sedarkan diri. Apabila polis tiba, mereka menyedari dia sudah mati. Pada mulanya ia kelihatan seperti kes pecah rumah, namun polis mendapati kematian ini bersifat peribadi.