Big Sky Murder
Seorang wanita yang panik menelefon 911 apabila dia mendapati suaminya ditembak mati. Siasatan mendedahkan dakwaan gangguan daripada bekas kekasih mangsa dan akhirnya membongkar jejak penipuan yang kompleks bertahun-tahun lamanya.