(Money Laundering) Cleaning Dirty Money
Ikut jejak tunai dan temui cara wang kotor dibersihkan di India. Daripada tiga langkah yang penjenayah guna untuk bersihkan wang, ke saluran "hawala" yang dikendalikan mafia, lihat mekanisme pengubahan wang haram dalam perdagangan berlian dan sebagainya.