(Drug Trafficking) The Thugs of Drugs
Di bandar yang tak pernah tidur, jejak dadah membawa kami kepada ratu mafia, graduan farmasi yang cemerlang dan pengedar dadah resah. Ketahui strategi jahat rantaian bekalan pengedaran dadah, dengan meneroka bagaimana dadah "Meow-Meow" menjadi wabak.