(Extortion) Pay-Up or Else…
Pemerasan - perniagaan yang beroperasi atas ketakutan, yang mencengkam bandar Mumbai selama dua dekad, dan masih mempunyai pegangan di bandar itu tapi dalam bentuk baru. Temui peningkatan pemerasan di Mumbai dari tahun 1980-an hingga awal 2000-an.