(Gold Smuggling) Gold Blooded
Negara yang taksub dengan emas, mencari cara lebih baru dan sukar dipercayai untuk mendapatkan apa yang diingininya. Terokai perniagaan penyeludupan emas dari tahun 1960-an hingga kini dan temui strategi inovatif yang digunakan untuk menyeludup emas.