No Place Like Sardinia
Sebuah keluarga baru ingin meninggalkan kehidupan sibuk mereka di Milan dan mencari rentak yang lebih perlahan di Sardinia, Itali. Si isteri mahu pemandangan laut yang menakjubkan, tetapi si suami tahu hartanah yang berbaloi untuk mereka.