Greece is the Word
Sepasang suami isteri bersedia untuk lari daripada kehidupan kerja United Kingdom dengan berpindah ke Kefalonia, Greece. Mereka berharap dapat mencari rumah tradisional Greek dengan pemandangan laut indah, pejabat di rumah dan ruang untuk anak bermain.