From Seattle to Saranda
Rakan yang suka mengembara ingin menjadikan pantai Mediterranean sebagai rumah mereka dengan membeli hartanah di Saranda, Albania. Bagaimanapun, kedua-duanya bimbang sejauh mana wang mereka dapat menampung pencarian rumah yang sempurna.