At Home on the Italian Riviera
Seorang wanita yang sentiasa berimpian untuk tinggal di luar negara berpindah ke Itali. Dia mahukan hartanah gaya Itali supaya dia dapat menjejak semula leluhur Italinya, berhubung dengan warisannya dan mengetahui tentang keluarganya.