Returning to Roots in Sicily
Seorang warga California yang berasal dari Itali memenuhi impian seumur hidupnya dengan berpindah ke Sicily. Dia berharap dapat mencari rumah yang damai berhampiran laut yang tidak jauh dari kemudahan dan komuniti.