Finding an Oasis in Crete
Selepas menaikkkan syarikat mereka di Amsterdam, sepasang suami isteri mahu memulakan kehidupan baru di Crete, Greece. Mereka berharap dapat mencari rumah dengan persekitaran yang sesuai untuk bekerja sambil menikmati makanan dan budaya tempatan.