Lakeside Outlaw
Pegawai Matt Kiel dan Michael Serbanic menyiasat kem khemah aneh di tepi tasik. Hari di pantai menjadi buruk apabila jaring insang haram ditemui dan Pegawai Matt Maloney melindungi kawasan perumahan daripada penceroboh di bandar sempadan Del Rio.