Crash and Burn
Rondaan rutin tegang apabila Warden Kyle Allison dan Dustin Delgado menemui seorang pemancing yang dicari kerana jenayah serius, kemudian bergegas ke tapak nahas pesawat. Warden Mallory Mitchell berdepan dengan pemburu di kawasan perumahan.