Deception on Deck
Apabila seorang kapten tiram menjadi konfrontasi, Pegawai Trey Kram menemui anak kapal yang ada sejarah dengan undang-undang. Pegawai Mike Boone bertemu penceroboh mencurigakan dan Pegawai James Cummings menyambut hari konvokesyen anak sulungnya.