Armed Invader
Apabila rekod keselamatan menunjukkan ada penceroboh dengan senjata api, warden menjejaki dan berdepan suspek. Pegawai Randolph McGee bergegas untuk menyelamatkan rusa dari mati dan Pegawai Mike Boone campur tangan apabila aduan pencerobohan meningkat.