Spying on a Killer
Pegawai Justin Eddins dan Morgan Inman menyoal pemandu ATV mencurigakan dan mendapat pengakuan. Operasi pengawasan membawa pembunuh kepada keadilan dan Pegawai Derrick Lopez campur tangan apabila penceroboh bina litar basikal di tanah persendirian.