Last Chance to Control the Game
Cef yang tinggal berjuang untuk peluang terakhir mengawal permainan, dan pesaing menghadapi cabaran paling sukar: makanan laut dan daging dalam hanya 45 minit. Pertempuran sengit untuk takhta diperjuangkan dengan sayuran.